Sunday, May 3, 2009

~>aku sangat marah<~

okay cool down....aku sangat marah hari ni.....ape sebab aku marah...? releven or tak releven aku di cop sebagai SUNDAL??!!! oooh....shit! ape yang aku buat sampai 2 yang aku dapat? kalau aku cakap tak nak ia tak kan berubah jadi nak or ok set!!! yang sudah 2 is finish....aku tak nak di ungkit or di ulang-ulang for twice...or 100 kali twice........stop for trust that guy......dulu time mengurat aku everything aku lah segala-galanya......kentut aku kau cium pun kau cakap wangi.....kusut masai aku..kau kate aku tetap cantik..........hakktuihhh! stupid...idiot..! now..kau buat aku sumpah macam sesumpah kau lenyek dengan tayar kereta!!! heyyyy!! kau tak ade aku tak rugi....kau tak de aku stil boleh mencekik...kau tak de aku stil boleh beli lipstik....kau tak de aku stil boleh hidup....! memang dulu aku sayang dia...aku ada dia...sorang...but now aku sangat benci....sekarang ni.....no more cinta leleh..tangkap lentok ni........and ape sebab aku marah...kau susah kau cari aku...aku tak layan kau cakap aku SUNDAL........kau cakap aku macam gurl tepi jalan.....heyyy! aku bukan anak ayam...yang kau boleh beli timbang kati!!! aku tau aku tak perfect....but aku bukan kuda kau yang kau bole kuda-kudakan.......ahhh!! ape aku merepek dekat blog ni aku pun tak tau....aku bukan emo...but aku tak tau why cinta 2 boleh bunuh jiwa aku...........aku cube jadi sebaik mungkin.....but entah.....orang selalu nampak silap aku.....baik aku......??? ahhhh!! forget it......!

nota hempuk kaki : aku sangat marah....

1 comment:

  1. habis la doremon dh mengamok......takoot aku..muahaha

    nota kaki bercagu: jgn marah2..nant kne jual =p

    ReplyDelete