Friday, May 1, 2009

~>at 1st<~

1st time to intro bout my... who? seriously dunno n why.....juz called me at my name dorahanis...ahhh! susah sgt nk cakap ala mat saleh..kite org meleyu so cakap meleyu..hahaha..on this nite aku start berblogging atas rasukan teman2 seperjuangan tersangat lah honggot.....ARA...ABG AH SOON and ABG BOMBE...dalam kes ni aku dikira macam mangsa keadaan like bahan umpanan pd dorg.....ahhh!! ape bodoh sgt ayat aku ni...sumpah tak pandai nak mengarang...but aku cuba..cuba and terus mencuba.....so if ayat aku bersepah harap di ampun....the most important dalam blog aku...aku tak mo story banyak...idea kurang...tunggu lah dalam 3 ke 4 mggu otak aku berfangsi maybe banyak story aku nak share....bout diri aku ni is a simple gegurl....no banyak songgeh like ARA...haha..[jangan mare....]..kuat merajuk sangat lah sangat....manja not gedik....sound mulut is sangat lah lazer...[stil ade insuran...] no jiwang karatzzz....suka sumtin special like magic....tau2 ada burung dalam poket..hahaha....like music very damn much....semua aku layan kecuali danggut or irama bollywud...[ cannot go lah...] and i like eat..eater..eating..hahaha..semua yang terasa pelik..aku mau cube....and aku suke yang baru utk di ajar or aku sendiri belajar.....contoh like blogging ni lah...if dorg tak ajar or jebak kan aku...sampai bercucu aku tak reti ape kejadah ni semua..hahaha....mmmmm....so enought here aku intro kot sikit2...esok cube lagi........

nota hempuk kaki : to ara..abg ah soon & abg bombe...aku dah ada blog...yeeppiii!!!...but aku still blur and HONGGOT lah kawan..besok luse...tulat tonggeng i will try my best lah...aku tak tau ape nak story mory..ok chow sinki....!! good night....adios beramboss....muaahhkkssxxxx!

1 comment: